woensdag 20 september 2006

Contract voor audio boek getekend

Sacred Sabbath straks verkrijgbaar als audio boek
Persoonlijk hou ik het meest van een echt ouderwets boek, met nieuwe bladzijden, een mooie lay-out en sprekende kaft. Een boek moet je voelen. Ik geef eerlijk toe dat ik zo'n type ben die wel eens boeken koopt alleen maar omdat de kaft zo mooi is. Overal in ons huis kan je boeken vinden. Ja, ik mag mijzelf onder de echte boekenwurmen scharen.
Ik heb inmiddels wel begrepen dat er in Amerika miljoenen mensen zijn die nooit een boek lezen, maar wel luisteren naar boeken op tape of CD. De jongste generatie download een boek (tegen betaling) gewoon van het internet en luistert dan via de laptop of Ipod. Dankzij deze techniek zijn de mogelijkheden om mensen te bereiken eindeloos. Ook blinden en slechtzienden kunnen op deze manier boeken 'lezen'.
Ik zie het dan ook als geweldig nieuws dat Tate Publishing het 1e boek in de Tien Geboden Serie als audio boek gaat uitgeven. Zo kunnen nog meer mensen bereikt worden met het goede nieuws. Jezus zei in Marcus 16:15

Trek heel de wereld rond en maak aan ieder schepsel het goede nieuws bekend
Ook digitaal kunnen we daar aan gehoor geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten