woensdag 10 oktober 2007

Tate Publishing Accepteert 3e Boek

Contract voor 3e boek in serie getekend
Halleluja! Woorden schieten me nu eens tekort om te vertellen hoe blij we zijn dat mijn 3e manuscript is geaccepteerd door Tate Publishing. Breath of Life is het 3e boek in de serie over de Tien Geboden in de 21e eeuw. Het is gebaseerd op het zesde gebod: gij zult niet doden. De eerste twee boeken heb ik geschreven in de vorm van makkelijk leesbare bijbelstudies. Dit boek echter is geschreven in de roman vorm. Noem het een novelle, gebaseerd op bijbelse waarheden en principes. We geloven dat dit boek het land (Amerika) op z'n kop zal zetten en we bidden bovenal dat het de wijze waarop mensen tegen het leven aankijken radicaal zal veranderen.
Voor zover je het nog niet gedaan hebt, bestel alsjeblieft mijn eerste twee boeken (www.proxis.be) en lees ze zodat je een beetje gewend raakt aan mijn schrijfstijl en de manier waarop bijbelteksten in het verhaal zijn verweven. We kunnen elke vorm van support gebruiken, zeker ook uit Nederland: gebed, e-mails, ideeen, commentaar, alles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten