woensdag 12 maart 2008

Tommy Tenney te gast bij Solid Rock

Laat je inspireren door het success van anderen
Vanavond en morgenavond spreekt Tommy Tenney in Solid Rock Christian Center, Ventura, California. Daar zie ik naar uit, want Tommy is een kreatief talent en hij heeft reeds vele dingen gedaan waar ik alleen nog maar van kan dromen. Hij is de auteur van diverse boeken waarvan The God Chasers de bekendste is. Vorig jaar was hij betrokken bij het maken van de film One night With the King, gebaseerd op een boek dat hij eerder schreef. Van de week nog zag ik hem op TBN en hij kondigde zelfs twee nieuwe boeken aan dit jaar! Hij reist wereldwijd om te preken en over zijn boeken te vertellen, en toch vindt hij steeds de tijd om te schrijven. Zijn inspiratie inspireert mij! Ik wil leren van zijn success!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten