woensdag 22 oktober 2008

Wees Creatief!

Maak eens iets voor je Maker
Breath of Life is een niet alledaags verhaal over God's scheppende kracht. Het is geestelijke poezie, een schreeuw om leven, een ode aan God's liefde voor de mensheid. De stem van het ongeboren kind vraagt je aandacht, luister maar:
Als mens krijg ik eindelijk de gelegenheid de dingen die God gemaakt heeft met eigen ogen te zien en ook aan te raken. Het schijnt dat die ervaring kan leiden tot grote dankbaarheid en bewondering voor de Schepper en geuit kan worden in woorden, muziek, schilderijen en dans. Althans, zo heb ik het begrepen. Dat is wat ik bedoel met iets toevoegen aan je aanbidding. Ik krijg eindelijk de kans om iets te maken voor mijn Maker."
Wanneer heb jij voor het laatst iets gemaakt voor je Schepper? Gebruik je handen (en voeten) en maak een lied, een tekening, een foto of een dans. Draag het op aan Hem en deel het met een ander!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten