maandag 9 augustus 2010

Uitgifte LEVENSADEM uitgesteld tot voorjaar 2011

Eerste boek in NL laat nog even op zich wachten
Vorige week heb ik gezellig om de tafel gezeten met mijn uitgever. We hebben besloten de uitgave van mijn boek Levensadem uit te stellen tot voorjaar 2011. We krijgen het nu simpelweg niet af en aangezien Jan en ik binnen een aantal weken ook weer naar California hopen te vertrekken voor de herfst en winter lijkt het wijzer om de publicatie even uit te stellen. Jammer, maar we willen het goed doen.
We hebben trouwens ook nog gesproken over het bundelen van de columns die ik voor Opwekking magazine schrijf. Ik ben al begonnen om bijbelteksten, vragen en discussiepunten aan de columns toe te voegen. Aan de hand daarvan willen we een leuke bijbelstudiegids maken. Er zitten dus een aantal dingen in het vat en met de uitgave van mijn 4e boekje in de USA heb ik voorlopig genoeg te doen in de komende maanden. Hopelijk kan ik de rust en stilte vinden die nodig is om geconcentreerd te kunnen schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten