donderdag 28 april 2011

E-books enzo

Zo maar een paar nieuwtjes:

  • Blogger Lorrie Ransom heeft op haar blog Grow Up Deep een uitgebreid artikel geschreven over mijn laatste boek Grace of Giving. Op eerlijke manier vertelt ze hoe het boek haar heeft geraakt en dat vind ik echt heel bijzonder! Ik ben echt heel dankbaar voor zulke onverwachte recensies!
  • In de USA is Grace of Giving ook als e-book te koop. Binnen enkele minuten op je e-reader, Nook, Kindle of Ipad, wat een techniek toch he?
  • De komende dagen zijn we in de mooie stad Ludwigslust, in Noord Oost Duitsland. Jan en ik spreken daar tijdens een conferentie, ook zullen we enkele work shops verzorgen. Het weer is mooi, dus we gaan op de motor! Dat betekent wel dat ik de lap top moet thuislaten :(
  • Rest mij nog jullie een heel fijn weekend te wensen en een gezellige Koninginnedag!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke recensie heeft Lorrie op haar blog geschreven, daar ga je toch bijna van naast je schoenen lopen! :-)
    Trots mag je zijn op je boeken en de reakties daarop!
    Probeer ook eens,naast je gedrevenheid, daar echt van te genieten.

    Liefs,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een heerlijke recensie, zo mag je 't wel noemen zeg! Ik bloosde er van!

    BeantwoordenVerwijderen