dinsdag 16 oktober 2012

Oke, oke, ik ben op vakantie

Beit She'an National park, Israel
Oke, oke, ik ben op vakantie... maar dat neemt niet weg dat ik toch wel met een schuin oog naar jullie blogs kijk ;) En zowaar, ik zie dat Wendy Born op haar blog Christenleven een leuk artikel over Frisse Kijk heeft geschreven, een soort gebruikers recensie zeg maar. Die zijn kostbaar, want de meeste recensies worden geschreven door mensen die de bewuste boeken niet echt lezen. Wendy echter, werkt zich door een hoofdstuk per week heen. Verder schrijft ze: 

"Persoonlijk denk ik dat het voor kringen of gespreksgroepen in de kerk of gemeente uitermate geschikt is. Misschien iets voor het nieuwe winterseizoen...? Met alle feestdagen in het vooruitzicht, zou ik dit boek zeker op mijn verlanglijstje zetten..."

Neem gerust een kijkje op Wendy's blog en doe haar de groeten. Shalom!

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om in Israël te zijn. Wij waren er vorig jaar. Geniet ervan. Shalom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shalom Ron, wij gaan er met enige regelmaat heen, heerlijk om er rond te reizen en tegelijk ook uit te rusten.

      Verwijderen
  2. Leuk stukje Marja :) Geniet er nog maar even van, het is heerlijk daar zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, geniet er van daar. Leuk voor je. En maak mooie foto's hè ...dan kan je nog nagenieten als het hier wintert.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We fotograferen allebei, dus we hebben er werkelijk honderden en honderden, een hele uitzoek klus, maar ik ga er zeker weer een paar gebruiken voor in een boek....

      Verwijderen