woensdag 24 september 2008

Leven voor de bevruchting

Over eeuwigheid enzo...
Ik hoorde een roep, de roep van mijn naam
De meditatietekst die ik voor mijn nieuwste boek Breath of Life heb gebruikt komt uit Prediker 12:7. Daar staat, Wanneer het stof terugkeert naar de aarde, weer wordt zoals het was, wanneer de adem van het leven weer naar God gaat, die het leven heeft gegeven. Als de levensadem, ofwel onze geest, weer naar God gaat, moet hij daar reeds eerder geweest zijn, ander zou de bijbel niet praten over een terugkeren naar. Ons leven eer het op aarde begon is een gedachte die ik je mee wil geven alvoren je dit boek gaat lezen. Dat principe loopt namelijk als een rode draad door het verhaal heen. God is zoveel groter dan wij denken, en zijn planning gaat ons verstand ver te boven!

2 opmerkingen:

  1. Kijken of t nu lukt om iets achter te laten, corrie vroeg ook al aan mij wat ze niet goed deed.
    Groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, zoals je ziet gaat dat gewoon, ook als je geen blogger bent, dan kan je gewoon anoniem aanklikken en als je wilt je naam later vermelden. Yihaa, het werkt.
    Doei, Marja (die andere dus)

    BeantwoordenVerwijderen