zaterdag 26 augustus 2006

1e boek in serie uitgegeven

Sacred Sabbath bijt spits af
Sacred Sabbath (God's way to multiply our time and restore our joy) is het eerste boek in een serie over de Tien Geboden in de 21e eeuw. Deze korte en eenvoudig te begrijpen studie (die helaas nog niet in het Nederlands verkrijgbaar is) brengt belangrijke stukjes wijsheid boven voor iedereen die het verlangen heeft het leven te leven dat God in gedachten had toen Hij de mensheid schiep, naar Zijn evenbeeld. Het legt uit hoe wij vandaag de wet kunnen vervullen in liefde, net als Jezus deed. De lezer beleeft een innerlijke verandering in plaats van alleen maar een uiterlijke ervaring. Het boek bevat frisse inzichten en gedachten en geeft de lezer bovendien de sleutel tot het reorganiseren van de dagelijkse, drukke levenstijl, die inmiddels voor velen gewoon is geworden. Een sleutel die soms vergeten lijkt maar toch zo simpel is. Na het lezen van dit boekje is het bijna niet meer mogelijk op dezelfde manier te kijken naar de dagen van de week die je leven maken tot wat het is.

Pastor Lonnie G. McCowan, Solid Rock Christian Center, Ventura CA:
"Toen ik Marja's manuscript begon te lezen had ik echt geen idee hoe belangrijk de impact daarvan zou zijn. Ik ben pastor van een grote kerk en al meer dan 20 jaar in de bediening werkzaam en toch ontdekte ik nieuwe inzichten en principes voor het benaderen van de sabbat. Haar stijl van schrijven en nauwkeurigheid in het gebruik van bijbelteksten brachten een dorst in me naar boven. Het was zo verlichtend dat ik het achter elkaar heb uitgelezen. Als je het leest zullen je ogen geopend worden voor een nieuw niveau van leven, een nieuw niveau van vrede, dat alleen maar te bereiken is als je de sabbat als heilig ziet."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten