vrijdag 28 december 2007

Terugblik op 2007

Uit de Kinderschoenen
Zo'n paar dagen voor het begin van een spiksplinter nieuw jaar vind ik het altijd leuk terug te blikken op het afgelopen jaar. Gewoon, even een optelsom maken van alle dingen die bereikt zijn. Soms kan je het gevoel wel eens hebben niet echt vooruit te komen, alsof je alsmaar op dezelfde plaats blijft rondhangen. Ja, totdat je bewust stil staat en achterom kijkt; dan merk je ineens op dat je al aardig wat afstand hebt afgelegd. Ik heb dat flink wat keren mee mogen maken tijdens het wandelen op moeilijk begaanbare bergpaden. Voor je gevoel kom je niet vooruit, maar als je dan achterom kijkt zie je ineens het dal ver onder je liggen en is het moeilijk te geloven dat je daar helemaal begonnen bent. Zo ervaar ik het ook wel eens in de schrijverij. Voor m'n gevoel ben ik nog maar net begonnen met schrijven en sta ik helemaal in de kinderschoenen, toch kan ik tevreden terugkijken op vele belangrijke stappen die ik reeds heb gezet. 2007 was het jaar waarin mijn 2e boek uitgebracht werd en het 1e boek als luisterboek uit kwam. Er is eveneens begonnen met de productie van mijn 3e boek en een contract voor nog een luisterboek is getekend. Ook heb ik me voorzichtig mogen bewegen op een nieuw terrein; dat van free lance schrijven. Ik ben heel blij met de mogelijkheid die Opwekking Magazine me gegeven heeft een serie columns te schrijven. Dat inspireert en bemoedigt me om zoiets ook op internationaal niveau te proberen. Christian Woman Magazine in Australie en Nieuw Zeeland publiceert mijn eerste artikel in haar jan/feb nummer van 2008. Een veelbelovend begin!
Ik kan terugkijken op een productief jaar. Langzaam maar zeker krijg ik wortels in de schrijfwereld. Dat is geen gemakkelijke zaak maar ik weet dat ik niet alleen ben! Ik word telkens herinnerd aan de woorden van Jezus in Johannes 15:5, zonder Mij kun je niets doen! Alles dat ik doe is door Hem en voor Hem. Dit woord en Zijn Woord alleen is de zekerheid voor succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten