vrijdag 27 juni 2008

Binnenkort Verwacht

'Breath of Life' 3e boek in serie

"Ik ben een geestelijk wezen. Maar er is iets gebeurd dat mijn leven voor altijd zal veranderen: Ik heb m'n bestemming ontvangen. Ik zal daarom een lichaam krijgen." Tot nu toe heb ik nog niet zoveel losgelaten over mijn nieuwste boek 'Breath of Life', maar dit is hoe het verhaal begint. Het is een verhaal geworden over het leven, over schepping en bestemming, geschreven vanuit het perspectief van een ongeboren kind. Gebaseerd op een verassend aantal bijbelteksten heb ik met woorden een kleurrijk beeld van God geschilderd die mensen maakt naar zijn evenbeeld en gelijkenis. Ook de mensheid wordt in haar puurste vorm beschreven. Ik hoop dat dit boek je terug zal nemen naar je oorsprong maar tegelijkertijd gedachten zal prikkelen over je eigen toekomst. In Jeremiah 29:11 staat Want Ik weet welke plannen Ik voor u heb, zegt de Here. Met deze plannen heb Ik voor u het goede op het oog en niet het kwade. Ik wil u weer een toekomst en nieuwe hoop geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten