dinsdag 18 november 2008

Breath of Life

Over de liefde van een kind voor zijn Vader
Breath of life is meer dan zomaar een verhaal over het zwangerschapsprocess. Het is meer dan een schreeuw om leven, het is de samensmelting van geest, ziel, en lichaam tot een geheel: de mens! Het is tegelijkertijd een verhaal over de liefde van een kind voor zijn Vader.

"Ik word een beetje emotioneel over dit hart en ziele gebeuren. Een levend wezen worden betekent dat ik me kan bewegen en verbazen, leven en laten leven, stilstaan en weer verder gaan. Ik voel me ineens zo compleet. Mijn Schepper heeft me een hart gegeven en m'n ziel doen ontwaken. Hij is het die mij beter zal kennen dan wie dan ook. Ik voel een enorme dankbaarheid in me opwellen als ik denk aan Zijn liefde voor mij. Die liefde was er altijd al, maar straks kan ik eindelijk iets terug doen! Ik kan Hem liefhebben met mijn hele hart, met mijn hele ziel. Ja, met mijn hele wezen!"

1 opmerking:

  1. Hoi Marja,

    Geweldig mooi thema en invalshoek. Zeker ook voor ons, nu we nog een verrassingskindje verwachten. Het is zo indrukwekkend te weten dat God ieder moment van de dag en de nacht met Zijn wijsheid en kunde bezig is ook dit kindje te vormen. Heel veel vrede en geluk, liefde en blijdschap voor jullie, ook het komende jaar.
    Groet je, Jan Bas

    BeantwoordenVerwijderen