woensdag 5 november 2008

Laat Je Inspireren!

De kunst van het leven
De kleine jongen in mijn nieuwste boek Breath of Life is enthousiast over z'n leven. Hij blijft er maar over praten om zo de aandacht van de lezer te trekken: "Luister, ik ben enorm geinspireerd door David. Wat een groots dichter zeg. Ik weet zeker dat we dingen met elkaar gemeen hebben. De kunst van het leven om er maar eentje te noemen."
En weet je wat? Deze kleine jongen inspireert mij, ja echt waar, elke keer als ik z'n meditaties lees. Ik geloof dat er zoiets is als de kunst van het leven. We bestaan niet zomaar, we zijn, net zoals God is! God wil dat we de waarde van het leven inzien. Jezus zei in Johannes 14:19 want ik leef en ook jullie zullen leven. Jezus gaf z'n leven op opdat wij een leven zouden hebben in al haar volheid. Dat is een inspirerende gedachte die heeft geresulteerd in dit nieuwe boek. Mag ik je vragen: Vernieuwt Zijn levensadem jouw leven, jouw energie en jouw enthousiasme elke dag opnieuw, of leef je routinematig? Heb je wel eens geprobeerd je leven te zien door de ogen van de Schepper? Wat had Hij in gedachten toen Hij jou maakte, toen Hij je op deze aarde zette?
Lees Breath of Life als je de kans hebt en laat je inspireren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten