zondag 30 augustus 2009

Terug naar California

Trans-Atlantische reis

Morgen is het weer zo ver; ik ga de lange reis naar Los Angeles maken! Deze keer heeft het teruggaan naar California een andere dimensie; ik weet dat er nu ook in Nederland gewerkt wordt aan de uitgifte van mijn boeken! Wat een idee zeg, dat er nu op twee continenten iets in gang is gezet dat vruchten af zal werpen. Ik wil op korte termijn mijn 4e manuscript bij Tate Publishing aanleveren en hoop natuurlijk op een contract! Naast de nieuwsbrieven die ik schrijf voor onze achterban in Nederland vertaal ik nu ook de nieuwsbrieven van Brian Slater die werk onder de daklozen en verslaafden doet in Israel en ik schrijf ook nog steeds een maandelijkse column in Opwekking magazine. Daar komt nu bij dat ik ook zal gaan werken aan de vertaling van mijn eerdere boekjes. Ik hoef me niet te vervelen in de komende maanden!
Ik zie erg uit naar de Nederlandse uitgave van Breath of Life. De planning is dat Merweboek het boekje in het voorjaar van 2010 gaat uitbrengen. Een goede reden om dan weer deze kant op te komen!

1 opmerking:

  1. geweldig dat jou boeken ook in,t ned.worden uitgegeven,ik heb nog al moeite met engels dus ik zie er naar uit,en ja wij moeten blijven streven naar geloof in de onmogenlijke dingen,daar kunnen we iedere dag wat bij leren.liefs van sjanie

    BeantwoordenVerwijderen