woensdag 6 januari 2010

Motto 2010

Wees krachtig in de Heer en in de sterkte van Zijn macht!
Mijn doelstellingen voor 2010 zijn drievoudig (geest, ziel, en lichaam) en ik besef dat ik er met alleen wilskracht en goede voornemens niet kom. Laten we eerlijk zijn: met wilskracht kom je een heel eind maar het is tegelijkertijd heel energierovend. En goede voornemens... wel, die zijn niets vergeleken bij de kleinste actie! Aldus kwam ik terecht bij mijn motto voor 2010:
Wees krachtig in de Heer en in de sterkte van Zijn macht (Efeziers 6:10)
Ik wil geestelijk, emotioneel en intellectueel, en fysiek sterk zijn en ik weet dat ik daar naar toe kan groeien met behulp van de Allerhoogste en de kracht van de Heilige Geest! Ik verlang ernaar om kracht te zoeken in Hem en Zijn Woord en niet in mijn werk, ideeen, gaven of talenten. Ik verlang ernaar sterker te worden in mijn geloof, sterker in mijn vertrouwen op Hem en sterker in discipline.
In 2010 wil ik afhankelijk leren zijn van de Heilige Geest in alles wat ik doe of zeg. Dat betekent voor mij persoonlijk: meer praktische gebeden, minder automatische piloot, en totale overgave, ook in details!
Ik zie ernaar uit om sterker te worden. Ik wil niet blijven hangen op de plaats waar ik vorig jaar was en het risico lopen een gezapig leventje te gaan leiden. God is altijd aan het werk in ons en het lijkt me beter met Hem mee te werken! Dit motto zal me daar zeker aan herinneren in het komende jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten