woensdag 7 januari 2015

Goed nieuws blog

Een gezond, gezegend, verrassend en inspirerend 2015 toegewenst!

In een wereld waarin je je bewust moet afsluiten voor slecht nieuws, heb ik me wederom voorgenomen bemoedigende, opbouwende, positieve blogjes te schrijven en zo nu en dan ook bestaande positieve nieuwsberichten te delen. Ik wil graag het goede nieuws verspreiden, niet de negatieve berichten (tot vervelens toe) herhalen (dat laat ik aan de seculiere media over). Het is mijn wens dat een bezoek aan deze blog je dag mooier maakt, zodat jij dat weer aan een ander kunt doorgeven...

Als jullie behoefte hebben aan een frisse kijk op bepaalde (bijbelse) onderwerpen, aarzel dan niet en stuur een mailtje naar info@frisse-kijk.nl. Wie weet komt er een interessante blogserie uit voort!

Peter Tetteroo, jij hebt de december give-away gewonnen. Je krijgt de boeken zo spoedig mogelijk toegestuurd. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik vond jouw 6-word story de beste, maar ik vond wel dat we eerlijk een naam uit de hoed moesten trekken... en dat heeft Jan gedaan en toen was jij het! Echt verdiend dus :)

      Verwijderen
  2. Fijn blogje, Marja. Dank je wel. En PTe, leuk voor je dat jij het boekje gewonnen hebt. Ik zou het leuk vinden als je over vriendschap ging schrijven. vriendschap in de Bijbel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Jedidja, een goede suggestie: vriendschap in de Bijbel. Daar ga ik zeker eens voor zitten.

      Verwijderen
  3. Ik heb heel veel zin in bemoedigende, opbouwende, positieve blogjes! Zie er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen