vrijdag 31 mei 2019

Zomerlezen

Voor de liefhebbers van lezen heeft elk seizoen charme...
  • 's Winters met een boek op de bank bij de kachel.
  • In het vroege voorjaarszonnetje voor het eerst in de tuin met een boek.
  • Zomers tot 11 uur 's avonds buiten lezen (dat vind ik heerlijk!) en
  • in de herfst na een fietstocht door de storm en regen gezellig met een kop thee en een boek op de bank!

Ik hou van boeken 💓. Van boeken schrijven én van boeken lezen! De boekhandel is een van de weinige plekken waar ik geld uitgeef.

Van 15 juni t/m 15 augustus organiseert Stichting CPNB (Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) weer de campagne Zomerlezen. Ook de Christelijke boekhandels sluiten daarbij aan.

Het is echt de moeite waard om eens in je lokale boekhandel te gaan rondneuzen en een paar mooie boeken uit te zoeken voor de vakantieperiode.

Dit jaar is er geen actieboek, zoals de afgelopen drie jaar het geval was, maar staan er 8 titels in deze campagne centraal. Als klant ontvang je €5,00 korting op die titels.

Of je nu op reis gaat of lekker in de tuin blijft zomeren... ontspan met een goed boek.

Lezen is leren!


8 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens Marja, lezen is heerlijk. Zelf ben ik altijd in een paar boeken tegelijk bezig (voor de afwisseling) en kan hier erg van genieten. Dit weekend wordt het ook prachtig weer om met een boek in de tuin te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een paar boeken tegelijk, doe ik ook... maar soms blijft er dan eentje wel heel lang liggen :)

      Verwijderen
  2. Ik vind het heerlijk Marja. Lezen. Pas twee mooie boeken gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk ja, soms kost het me wat moeite om me te concentreren, om erin te komen, maar daarna gaat het prima!

      Verwijderen
  3. Lezen is zo fijn.
    Ik heb een luisterboek geprobeerd, maar nee toch een boek in handen.
    Veel fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Luisterboeken zijn handig in de auto of wandelend met een koptelefoon misschien, maar geef mij ook maar echt papier hoor!

      Verwijderen
  4. Lezen is zo waardevol inderdaad. En het mooie is dat lezen ook weer inspireert tot schrijven en zo is er altijd weer iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik ook vaak Coby, dan lees ik iets en krijg ik een idee voor een blog of column of boek!

      Verwijderen