maandag 24 juni 2019

Boekennieuws

Iedereen die zich bezig houdt met het schrijven van artikelen, blogs of boeken weet dat dat een hobbelig traject is 😀. Je hebt of geen inspiratie, of geen lezers, of geen positieve feedback, of geen tijd/geld om verder te gaan.

En toch blijf je schrijven en als je er niet toe komt, voel je je heel onrustig worden (ik wel tenminste).

Ik las eens ergens de volgende wijsheid 'It takes 20 years to be an overnight success', dat zegt het wel zo'n beetje denk je ook niet? De sleutel is dan ook: gestaag doorgaan, niet opgeven en vooral ook geloven in je eigen werk!

In 2008 kwam mijn engelstalige boekje Breath of Life uit bij Tate Publishing in Oklahoma, USA. Een bijzonder verhaal over de schepping, gezien (en verteld) door de ogen van het ongeboren kind. Er kwam in 2011 ook een nederlandse vertaling van het boekje uit bij Uitgeverij Merweboek: Levensadem. Dat boekje is nog steeds bij mij te bestellen overigens.

De uitgever in de USA is inmiddels niet meer in business en verwikkeld in een langdurige en venijnige rechtzaak (tsja, dat motiveert ook niet echt). Mijn voorraad boekjes was inmiddels geslonken tot een minimum, dus het werd de hoogste tijd om een herziene editie Ên een e-book editie op Amazon uit te geven!

Het verhaal in Breath of Life is niet tijdgebonden. De pro-life discussie in de USA is inmiddels weer flink opgelaaid en er wordt heel veel geroepen en geschreeuwd. Helaas is de stem van het ongeboren kind niet (of nergens) te horen... en daarom heb ik dit boek geschreven. Laten we eens stil worden en luisteren naar de pure wijsheid van een kind dat nog heel dicht bij de Vader staat. Wie weet kunnen we er iets van leren.

RECENSIES

2 opmerkingen:

  1. Wat geweldig Marja! Het boek verdient het want het is nog steeds actueel inderdaad en zo mooi geschreven. Dat velen er door geraakt mogen worden. Je mag doorverwijzen naar de recensie die ik eens geschreven heb over dit prachtige boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is weer zo actueel ja. Jouw recensie even opgezocht: http://cobypoelman.blogspot.com/2015/12/recensies.html

      Verwijderen