woensdag 19 januari 2022

Blogtips, vragenrondje en een podcast

'Ga zo nu en dan off topic (blog over een onderwerp dat zelden ter sprake komt op je blog)' schreef blogster Aritha Vermeulen pas in haar FB groep. Zomaar één van de vele #blogtips die in die groep regelmatig voorbij komen.

Ik doe dat zelden eigenlijk, mijn blogs gaan over de Bijbel en over mijn spreek- en schrijfactiviteiten, maar toevallig had ik op mijn  Engelse blog nog niet zo lang geleden een recept gepost voor Italiaanse castagnaccio taart.

Ik geloof niet dat ik ooit eerder een recept plaatste, maar hoe dan ook, de blog werd veel bekeken en geliked op Insta en FB. Blijkbaar vinden de meeste lezers eten interessanter dan een Bijbelstudie 😏

Blogster Wendy Born vroeg in haar #vragenrondje in de FB groep Christelijke bloggers 'Wat doe jij met oude blogberichten? Loop je ze wel eens na op (verlopen) links, gebruik je ze nog of breng je ze nog weleens opnieuw onder de aandacht? Heb je misschien nog ideeën over wat je er nog meer mee zou kunnen doen?'

Ik heb zoveel blog posts geschreven dat ik de tel ben kwijtgeraakt, dus nalopen doe ik niet. Maar ik heb wel onlangs het idee opgevat om een aantal van mijn blog posts voor te lezen en te publiceren als podcast. Ik gebruik daarvoor de Anchor app en die zet de podcast ook op Spotify. Je kunt mijn podcast vinden onder de naam: Fresh Insights on Ancient Truths (de naam van mijn engelstalige blog).

👉Hebben jullie er al eens aan gedacht om je blogs voor te lezen?

4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee Marja. Leuk dat mijn vraag er mede toe geleid heeft dat je dit mooie initiatief gestart bent. Veel zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy, zo zie je maar weer, we kunnen elkaar als bloggers nog steeds inspireren!

      Verwijderen
  2. Zou mooi zijn, mijn gedichten voordragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou zeker mooi zijn Hilly, goed om eens over na te denken, je hebt zoveel geschreven!

      Verwijderen