donderdag 8 januari 2009

HAPPY NEW YEAR!

Niet vergeten: boeken wereldwijd verkrijgbaar
Aan het begin van een nieuw jaar wil ik graag de lezers van mijn boeken en blogs bedanken. Het is dankzij jullie interesse en commentaar dat ik vooruit mag kijken naar weer een jaar van schrijven en herschrijven en hopelijk het publiceren van het 4e boek in de serie. Het zou zeker mooi zijn als ik een Nederlandse uitgever kan vinden!
Ik wil jullie er aan herinneren dat de boeken in Nederland te bestellen zijn via de grote internet boekhandels zoals Bol en Proxis en wereldwijd natuurlijk via Amazon en de Bookdepository (die laatste levert over de hele wereld zonder verzendkosten). Het blijft me verbazen hoe efficient werken op het web is; we communiceren, sturen e-mails, laten commentaar achter, creeren blogs and bestellen boeken! Wat deden hiervoor eigenlijk?
Voor zover je dit nog niet hebt gedaan en als je interesse hebt voor mijn werk, bestel dan mijn boeken on-line via je favoriete boekhandel. De boeken zijn in eenvoudig engels geschreven en vrij makkelijk leesbaar. De laatste twee jaar hebben we de boeken in klein groepsverband besproken in Papendrecht en dat waren echt heel interessante avonden waarin vele onderwerpen aan de orde kwamen.
Nogmaals hartelijk dank voor de belangstelling en een vredig en vreugdevol 2009 toegewenst!

1 opmerking:

  1. hoi marja bedankt elke week voor de nieuwsbrieven die we krijgen via piet .heel bemoedegend ook
    zodra je boeken in het nederlands
    uitkomen gaat ik ze zeker lezen
    ik wens je daar samen met jan veel
    zegen toe .liefs trudy

    BeantwoordenVerwijderen