vrijdag 23 januari 2009

Krantenartikel USA

Breath of Life in het nieuws
De afgelopen maanden hebi ik deze weblog gebruikt om het een en ander te vertellen over mijn nieuwe boek Breath of Life. Natuurlijk ben ik als schrijver enthousiast over m'n werk en probeer ik van elke gelegenheid gebruik te maken om er over te praten. Ik zoek tevens de grens; zal ik er nog een keer over beginnen of heb ik genoeg gezegd? Elk boek moet verkopen en dat gebeurt niet automatisch omdat je nou eenmaal een mooi verhaal hebt geschreven. Ik probeer ook steeds nieuwe manieren te vinden om het woord te verspreiden en het internet en blogging zijn een uitkomst, fantastisch!
Tock werkt niets zo goed als een positief stuk in de krant. De Ventura County Star hier in California plaatste afgelopen woensdag een mooi artikel over Breath of Life en daar ben ik heel blij mee. Klik hier om het te lezen ('t is wel in het engels natuurlijk). Je kan zelfs commentaar op hun pagina achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten