maandag 18 april 2011

Recensie en iets om over na te denken

Vandaag las ik weer een positieve en eerlijke recensie over mijn nieuwste, engelstalige boekje Grace of Giving. Als je een beetje thuis bent in de wereld van de schrijverij dan weet je misschien wel hoe moeilijk het is positieve recensies te krijgen. Anderzijds weet je dan misschien ook wel hoe fijn het is als je werk aangeprezen wordt. Ik ben daarom ook blij en vereerd dat Christian Book Notes een nuttige en positieve recensie heeft gepubliceerd. 

Omdat we nog op reis zijn houd ik deze blogpost kort en geef alleen nog iets mee om over na te denken, iets over de apostel Petrus die op het water liep: "de golven waren net zo hoog toen Petrus veilig op het water liep als toen hij zonk. De wind waaide even hard toen Petrus zich vooruit bewoog als toen hij wegzakte..."
Met andere woorden, het zijn niet de stormen die ons leven bepalen, maar onze focus die bepaalt of we er aan ten onder gaan. Focus daarom op het onwankelbare Woord van God, niet op de woorden die de wereld ons toewerpt!

2 opmerkingen:

  1. proficiat met de goede reactie op je boek,ik kijk uit naar de nederlandse vertalingen,en ja de manier waarop je stormen beleeft maakt het verschil dank je wel.liefs van sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je bezoek en reactie Sjanie, fijn he, dat het nu allemaal wel lukt!

    BeantwoordenVerwijderen