dinsdag 13 maart 2018

Bloggers, boeken en Bijbelstudies

Deze week ben ik te gast op de blog van Ilse Verschoor (geen familie overigens). Bloggers onderling, dat is gezellig!

Ilse schrijft op haar blog Uit mijn keukentje over eten, geloof en vduurzaamheid.  Je kunt er tal van recepten, tuintips en DIY's vinden. Echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Ze zet deze maand een aantal collega bloggers in de spotlight, een mooie manier om elkaar wat beter te leren kennen. Wisten jullie dat je mij voor cheeskecake wakker mag maken? Klik hier voor 'Meet the Blogger'.

Afgelopen weekend waren wij in Bratislava voor de presentatie van de Slovaakse editie van mijn boek Grace of Giving. Het was echt heel leuk! We hebben het oude stadscentrum bezocht en kasteel Devin aan de Donau.

We bezochten uiteraard ook het drugs- en alcoholrehabilitatiecentrum van Teen Challenge in Sered. We hadden een kostbare tijd met de mannen in het programma en hebben met en voor elkaar gebeden. Met onze stichting Traveling Light ondersteunen we dit programma al jaren.

De boekpresentatie vond plaats in Klup Pod Lampou. Er stond een grote rode stoel op het podium voor de talk show die was georganiseerd. Mijn vertaalster Zuzana Uhlároá, die het boek inmiddels ook goed kent, stelde de vragen. 

Het boeken signeren was natuurlijk ook hartstikke leuk. Verder hebben we nog een radio interview gegeven en een interkerkelijke discussieavond over het onderwerp 'geven' geleid.

Ik ben inmiddels met de uitgever in gesprek over een volgend boek dat ze willen vertalen en uitgeven!

Op eigen bodem blijf ik ook actief hoor. Frisse Kijk 3 is uit en te bestellen via chr. boekhandel Sjaloom of www.marjameijers.com

Op papendrecht.net verscheen ook een aankondiging van het nieuwe werkboek. Zoek je iets voor kring of kleine groep? Frisse Kijk 3 gaat dieper in op twaalf uiteenlopende onderwerpen uit het dagelijks leven. Het zijn wel studies waarbij je zelf moet nadenken :)

Ik ben nieuwsgierig, hebben jullie voorkeur voor bepaalde Bijbelstudieboekjes?

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat het boek vertaald is! Opsteker! Wat bedoel je met je laatste vraag? Voorkeur van boekjes van jou? Of in het algemeen wat mensen gebruiken?

    Ik gebruik graag studieboeken bij een Bijbelboek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bijbelstudieboekjes in het algemeen bedoel ik, er zijn er zoveel.

      Verwijderen