woensdag 18 april 2018

Blogging buzz en uitslag giveaway!

Blognieuwtjes zijn er altijd en ik deel ze graag. Lezen jullie mee?

Al jaren volg ik de blog 1-minute Bible Love Notes van Gail Burton Purath. Mooie blogjes over allerlei onderwerpen, maar altijd met de Bijbel centraal. De blogjes zijn kort (daar hou ik van!) en to-the-point. 

Sinds vorig jaar is er ook een nederlandse versie van deze mooie blog: Dutchbiblelovenotes  Echt de moeite waard om te lezen en er kunnen nog wel wat volgers bij hoor!

De meesten van jullie zijn wel bekend met de Christelijke Webloggers, maar wisten jullie dat er nog steeds nieuwe bloggers bijkomen? Het mooie van deze blog is dat alle bloggers zich daar kunnen voorstellen en dat je ook per onderwerp naar een blog kunt zoeken. Stel dat je iets wilt lezen over boeken schrijven of gezin of koken... Wendy heeft de blogs goed en overzichtelijk ingedeeld. Er is ook een bijbehorende Facebookpagina.

En dan nu de uitslag van de giveaway die ik vorige week op mijn blog plaatste: Maartje Willems wint een exemplaar van Frisse Kijk 3! Gefeliciteerd. Mail me even je adres, dan stuur ik het boek naar je toe.

Van een aantal bloggers kreeg ik onderwerpen aangedragen... dank jullie wel. Ik ga er over nadenken of ik ze voor blogseries kan gebruiken.

Geniet van deze mooie voorjaarsweek!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Maartje! Je zult er vast van genieten.

    En ja dat klopt Marja, alle blogs staan mooi op een rijtje op ons blog en ook nog eens gesorteerd per categorie. Nieuwe bloggers zijn altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn er al aardig wat Wendy, maar altijd leuk om nieuwe blogjes te lezen!

      Verwijderen
  2. Dank voor al deze info Marja, fijn dat je hier aandacht aan besteedt en Maartje gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee mooie blogs Coby, misschien ook eens wat gedichtenblogs in de spotlight zetten :)

      Verwijderen
  3. De link naar Dutchbiblelovenotes.nl klopt niet, ik klikte hem aan maar krijg hem niet in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het delen van de blog.

    Maartje gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! (en Maartje: van harte. Wat leuk voor je!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het, ik wist niet of ik je naam zou noemen, kan nog hoor...

      Verwijderen