woensdag 5 april 2023

Enthousiaste bloggers gezocht!

Je weet nooit wie je blogs leest! Dat maakt bloggen een avontuur, zeker als je blogt met potentiële lezers in gedachten.

Evenals bloggers Wendy Born en Erik Velema schrijf ik ook al jaren met regelmaat blogs voor www.ikzoekgod.nl. De onderwerpen worden vaak aangedragen en komen soms voort uit vragen van lezers. 

www.ikzoekgod.nl is onderdeel van www.jesus.net en uit het jaaroverzicht van 2022 blijkt dat hun websites ruim 112.000 bezoekers hebben gehad. Er werden 51 blogs door verschillende bloggers aangeleverd.

De meest gelezen blog in 2022 was mijn blog 'Hoe zit het met de terugkomst van Jezus'. Mooi, dan heb ik zeker niet voor niks zitten schrijven 😁

Bloggers met een hart voor evangelisatie en een heldere eenvoudige schrijfstijl zijn van harte welkom om zich aan te melden. Durf je zoekers te prikkelen? Schrijf je graag voor een brede doelgroep? Wil je dit als vrijwilliger doen? Stuur dan een mailtje naar contact@ikzoekgod.nl 

👉Als je de blogs die ik heb geschreven eens wilt lezen om een idee te krijgen wat voor onderwerpen aangesneden worden en hoe ik die bijvoorbeeld op mijn (eigen)wijze tackle, klik dan HIER!

2 opmerkingen:

  1. Mooi om dit eens onder de aandacht te brengen Marja. Je weet nooit wie het leest :)

    BeantwoordenVerwijderen