dinsdag 16 januari 2024

Giveaway van mijn nieuwste boek 'No other gods'

We zitten alweer op de helft van januari. Het lijkt lang geleden dat mijn nieuwe Engelstalige boek uit kwam, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo.

Het is wel hoogste tijd voor een giveaway!  Hopelijk staat het op jouw verlanglijstje voor 2024 om meer boeken te lezen 😁. Misschien wel een engelstalig boek (ik daag je uit).

'No other gods' is het tiende en laatste boek in een serie (alle boeken zijn afzonderlijk te lezen) over de Tien Geboden in de 21e eeuw en is gebaseerd op het eerste gebod: Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben.

‘Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben’ betekent zoveel meer dan wegblijven van afgoden. Het is een oproep tot trouw aan de God van Israël en Hem te eren als de allerhoogste God, de Schepper van hemel en aarde. Het is ook een oproep om niet onwetend te zijn over de destructieve invloed van overheden en machten, demonen en goden, valse religieuze praktijken en krachten van de duisternis.

In het boek roep ik de lezer op om op te staan en terug te eisen wat de vijand van ons heeft gestolen. Om het ons doel maken te leven zoals God het heeft bedoeld: gezegend, bemoedigd, dankbaar en inspirerend voor de generaties na ons.

👉Hoe doe je mee aan deze winactie? Like dit bericht als je het op sociale media ziet. Laat een reactie achter als je kunt en deel het bericht! Ja, dat is het. Ik doe jouw naam in de hoge hoed en dit weekend vraag ik mijn man om een winnaar te trekken.

No other gods is in eenvoudig Engels geschreven, iedereen met een middelbare schoolopleiding kan het begrijpen en met de hulp van de Heilige Geest (je Leraar) al helemaal!

2 opmerkingen:

  1. Dit is precies het onderwerp wat mij bezighoudt de laatste tijd. Middelbare school Engels moet te doen zijn. Inmiddels hebben drie van onze zes kinderen een buitenlandse partner, dus ik moet ook wel. :-) Ik doe graag mee met je give away en heb het gedeeld via mijn Facebook-account.
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, wat leuk! Ja ja, je meot wel. Zelf heb ik heel veel geleerd van het lezen van engelstalige boeken, een bijkomend voordeel is dat je veel meer keuze hebt in boeken,z eker in Christelijke boeken. Heb je nog een blog?

      Verwijderen