zondag 24 januari 2016

Heldere schrijfstijl raakt!

In de vorige twee blogjes heb ik een klein tipje van de sluier opgelicht over mijn nieuwste boek Ik eer jou. Ik zal er in de komende weken nog wel meer over vertellen, maar wat eigenlijk nog veel belangrijker is... wat vinden anderen ervan?

"De schrijfster brengt de letter van het Oude Testament op een frisse manier tot leven door die te spiegelen aan de nieuwe manier van denken onder leiding van de Heilige Geest. Dan ligt de nadruk niet langer op het houden of gehoorzamen van de wet, maar op het vervullen daarvan in liefde.
Praktische, Bijbelse handvatten die het verschil maken en relaties vernieuwen en herstellen."

"Ik ben diep onder de indruk van de wijze waarop ze schrijft over wederzijds respect tussen ouders en kinderen. Ik wil jullie daarom ook van harte aanraden om dit boek te lezen en je te verdiepen in de thematiek van dit boek. Zelfs als de verhouding tussen jou en je ouders en tussen jou en je kind(eren) goed is, kun je er nog veel van opsteken!"
Schrijfster, blogger, Manager van het gezin blogspot

"Het is zo goed om dit boek te lezen, het stemt je heel mild, het maakt dat je open staat. In de relatie tot de Vader in de eerste plaats, maar ook naar je medemens. Het boek is een aanwinst voor ieder gezin. Je zou het een aantal keren willen lezen om de uitwerking die het heeft vast te houden en de liefde steeds toe te passen ook naar de ander die je minder goed ligt. Een prachtig waardevol boek. De heldere schrijfstijl raakt!"
Dichteres, blogger

"Zeer mooi geschreven, dacht terug aan de tijd van mijn overleden vader. De goede momenten die we tesamen doorbrachten... Zeer mooi boek."
Walter Demanet
Thuisgemeente Halle, Belgiƫ

8 opmerkingen:

  1. Mooie reacties. Daar zou ik BLIJ van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boek staat nu ook op de homepage van www.boeklezers.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het maakt mij erg nieuwsgierig naar je boek!! Na een hele complexe relatie met mijn ouders heb ik nu een liefdevolle mooie band met hen. Mooie titel trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je bemoedigende woorden Petrina en wat fijn om te horen dat je nu een goede band hebt met je ouders.
      PS: Ik eer jou is te bestellen in de chr. boekhandel voor 9,90 euro

      Verwijderen
  4. Tja, als Wendy het zegt, moet ik het toch zeker kopen Marja ;-) Ik heb nog een bon van € 10, dus volgende week ga ik het halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Ron, Wendy's woord is doorslaggevend begrijp ik :) Ik denk dat je het boek met veel plezier en interesse zult lezen. Geef me gerust feedback hoor! Ik ben benieuwd wat het met je doet.

      Verwijderen