vrijdag 1 juli 2016

Boeken buzz

In de vorige blogberichten heb ik aandacht besteed aan bloggers die boeken uitbrengen... dat worden er gelukkig steeds meer! Fijn om te zien dat boeken (en dus schrijven en lezen) de tand des tijds doorstaan. 

Vorige week stond er zelfs een artikel in dagblad Trouw: 'Het papieren boek, terug van nooit weggeweest.'

Zelf ben ik momenteel bezig met het samenstellen van Frisse Kijk 3. De publicatie van het nieuwe prikkelende werkboek zal pas na de vakantie plaatsvinden. Via deze blog en de Facebookpagina hou ik jullie op de hoogte. Ik hoop dat ik me juist in de komende zomermaanden goed kan concentreren op het schrijven.

Ik ben ook nog druk bezig met de publicatie van een Italiaanse uitgave van mijn boek Levensadem. Francesca Spataro heeft opnieuw met veel liefde het vertaalwerk verricht (zij deed dat eerder voor mijn boek Grace of Giving).

Ik ben in contact met CLC Publications over de distributie van mijn Italiaanse boeken. Willen jullie misschien meebidden dat dit doorgaan zal vinden? De mooie, maar indringende boodschap in dit boek is niet alleen levensveranderend... het kan ook levens redden!

Het papieren boek, terug van nooit weggeweest, kopte Trouw. Dat betekent natuurlijk niet dat er geen e-boeken worden verkocht. Mijn boek Ik eer jou is juist daarom voor slechts $2.99 ook verkrijgbaar [op Amazon] voor je e-reader. 

Van de week kreeg ik een mailtje van collega schrijfster Esther Noordermeer. Ze schreef daarin over Ik eer jou

"Ik vind het een puur boek... en natuurlijk weer met diezelfde toegankelijke schrijfstijl."

Heb je Ik eer jou al in huis? Het kost maar € 9.90 en is in de Christelijke boekhandel te bestellen. Het boekje leent zich goed om gesprekken aan te gaan met je kinderen of juist met je ouders. Bovendien geeft het praktische tips om je relaties te verbeteren. Achterop staat:

'De letter van het Oude Testament komt op verrassend frisse manier tot leven door die te spiegelen aan de nieuwe manier van denken onder leiding van de Heilige Geest. De nadruk ligt dan niet langer op het houden of gehoorzamen van de Wet, maar op het vervullen daarvan in liefde.'

Ga lekker in de tuin zitten, pak je journal en een kop koffie erbij en ontdek en beleef de Bijbelse sleutel tot welzijn die in dit boek onder de loep wordt gelegd.

Fijne vakantie!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blogje Marja en wat gebeurt er veel rondom je boeken. Ze zijn allemaal zeer de moeite waard!
    (Kleine tip nog: probeer van je links in je blogberichten externe links te maken, dan ben je niet steeds 'uit' je blog. Dit kan heel eenvoudig door bij het plaatsen van een link een extra vinkje te zetten).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik dacht dat ik de linkjes automatisch had aangevinkt om te openen in een nieuw scherm, dom zeg. Ik heb eht aangepast. Dank je wel voor de tip!

      Verwijderen
  2. Wat een positieve berichten! Geweldig zeg dat Levensadem zelfs in het Italiaans vertaald is. Dat het veel gelezen mag worden, het is zo'n bijzonder boek en zo mooi geschreven. Ik ben blij dat ik op het spoor van je boeken ben gezet. Zo waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je leive woorden Coby, fijn dat je meeleest en ik ben blij dat ik op het spoor van je gedichten ben gezet :)

      Verwijderen
  3. Bijzonder Marja dat het boek ook in het Italiaans verschijnt.
    Je bereikt veel mensen door middel van je boeken.

    Een papierenboek heeft wat... althans voor mij.

    Veel succes met je mooie werk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Papieren boeken, jazeker, voor mij ook! Ik geniet daar echt van.

      Verwijderen