zaterdag 27 juli 2024

Give-away Frisse Kijk 4

De serie 'Tien kernwaarden voor je geloofsleven' onderbreek ik even voor een give-away!

Om te vieren dat mijn nieuwste boek Frisse Kijk 4 nu bij alle christelijke boekhandels verkrijgbaar is, geef ik een gesigneerd exemplaar weg 🥳 

Als je op zoek bent naar een heerlijk verfrissend werkboek over God, geloof en de Bijbel... dan mag je Frisse Kijk 4 niet missen.

Geen saaie Bijbelstudies dus (bestaan die eigenlijk wel?), maar aan de hand van twaalf uiteenlopende onderwerpen ontdekken wat de Bijbel zegt over ons leven vandaag.

De onderwerpen worden ingeleid aan de hand van columns die ik in de loop van de jaren schreef voor Opwekking Magazine. Om er maar eens een paar te noemen: Wat je zegt ben je zelf, zoektocht, bidden, de kerk loopt leeg.

Elk hoofdstuk heeft tien studie- en gesprekspunten waardoor je de onderwerpen ook heel goed in groepjes kunt behandelen. Frisse Kijk 4 is een studie- en werkboek in één, er is voldoende ruimte om te schrijven en journallen en elk hoofdstuk eindigt met een praktische toepassing. Het blijft niet bij theorie...

Bekijk hier het krantenartikel over de publicatie van Frisse Kijk 4. En ja, er staan natuurlijk ook weer mooie kleurenfoto's in. Dat alleen al maakt het lezen een reis.

Hoe doe je mee?

  • door deze post te liken
  • door een reactie achter te laten (op social media) en
  • door dit bericht te delen!

Op 15 augustus a.s. trek ik een naam en dan hoor je of je gewonnen hebt! 

12 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Oh wat leuk Aritha, dank voor het delen. Ik zet je naam op de lijst!

      Verwijderen
  2. Ha Marja ik ga deze delen en loot graag mee ✨

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je post delen. Wil deel 4 wel winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag weer een stukje doen uit het boek., goede onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Wilma, dat is het leuke van de boekjes toch, dat je stukjes kunt doen, na kunt denken over een discussiepunt, bijbeltekst lezen...

      Verwijderen
  5. Ach wat jammer... Door onze vakantie te laat. Ben wel blij dat een ander van dit boekje mag gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen