dinsdag 7 oktober 2014

Winnaar Frisse Kijk give-away

Vanmorgen zat ik eerlijk gezegd een beetje op mjin pen te kauwen. Ik was begonnen met de studie- en discussiepunten van het tweede hoofdstuk uit Frisse Kijk: 't Gaat z'n gangetje...

Een hoofdstuk over het dagelijks leven, zeg maar. Punt 1 is eigenlijk een schrijfopdracht:

"Hoe zou je je leven op dit moment omschrijven: sta je stil, ga je vooruit, achteruit, of zweef je een beetje doelloos rond? (betrek dit op verschillende aspecten van je leven: lichamelijk, geestelijk, emotioneel, artisitiek, financieel, intellectueel etc.)"

Poeh, daar moet ik echt even over nadenken hoor, dat rolt niet zomaar uit mijn pen. Toch is het ook een mooie schrijfopdracht zo in het laatste kwartaal van het jaar. Goed om eens even stil te staan en na te denken over het volgende: in welk seizoen van mijn leven ben ik? Morgenavond zullen we er in de kleine groep over praten... daar zie ik nu al naar uit. We leren altijd veel van elkaar.

Misschien is het een idee voor jou om je huis open te stellen en met een paar vrouwen (of mannen) bij elkaar te komen, bijvoorbeeld eens per maand of eens per twee weken. Zet een pot koffie, bak wat lekkers, pak de Bijbel erbij en praat met elkaar over deze dingen aan de hand van Frisse Kijk. Het opschrijven van gedachten is trouwens een uitstekende oefening (bovendien maakt het ruimte in je hoofd). Het is heel leuk om met mensen uit verschillende kerken een groepje te beginnen. Samen bouwen aan eenheid en leren elkaar te respecteren :) Het zou helemaal mooi zijn om iemand uit te nodigen voor wie het Christelijk geloof onbekend is.

En dan nu.... tatatrataa, de winnaar van de Frisse Kijk give-away is: Minous Willemsen!
Van harte gefeliciteerd. je krijgt een exemplaar toegestuurd. Mail even je adres naar info@frisse-kijk.nl

PS: Frisse Kijk is nu in alle christelijke boekhandels verkrijgbaar!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik had even weinig gedaan op blogger....dus sorry voor mijn late reactie! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je mail met adres ontvangen Minous, ik stuur je deze week een boekje toe. Gefeliciteerd!

      Verwijderen