vrijdag 30 december 2022

Overzicht schrijfjaar 2022

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb nog steeds wat moeite om weer in een goed en productief ritme te komen met schrijven en posten... nou ja, eigenlijk met alles, eerlijk gezegd.

Na bijna drie jaar van grote onrust en rare toestanden wereldwijd (die iedereen en alles troffen, maakt niet uit waar je staat in de discussie) heb ik mijn flow nog steeds niet hervonden.

👉Ik vind het echter altijd leuk om te reflecteren en terug te kijken op een jaar, gewoon om er zeker van te zijn dat ik nog steeds vooruit ga. Zoals je kunt zien heb ik een infographic gemaakt van mijn schrijf- en (s)preekwerkzaamheden in 2022.

Hm, ik denkdat ik wel tevreden ben, hoewel ik sommige van mijn schrijfdoelen vooruit heb geschoven. Nou ja, 2023 zal nieuwe kansen en mogelijkheden brengen.

Schrijvers/bloggers... Kijken jullie terug op je jaar? Zijn jullie tevreden? Nog nieuwe doelen of plannen? Zijn jullie met iets nieuws bezig? Ik hoor het graag. Wat mijn werk betreft:

WEBSITE: www.marjameijers.com

YOUTUBE: @MarjaVerschoorMeijers

PODCAST: Fresh Insights on Ancient Truths

TWITTER: @marjameijers

INSTAGRAM: Marja Verschoor-Meijers

FACEBOOK: marja.meijers

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi in kaart gebracht Marja. Het is inderdaad goed om te kijken wat je in een afgelopen jaar gedaan of geschreven hebt, dat geeft ook weer moed om door te gaan en vol te houden. Zelf heb ik niet echte doelen gesteld, behalve dan dat ik één keer per week een blogbericht wil plaatsen. Dit kan ook een artikel zijn dat ik voor een organisatie heb geschreven of een oud blogbericht dat ik nog eens onder de aandacht wil brengen. Heel soms denk ik nog na over het schrijven van een nieuw boek maar tot nu toe is dat een beetje op de achtergrond geraakt.
    Dank je wel voor je bemoedigingen en inspiratie van het afgelopen jaar. Een heel mooi en gezegend blog- en schrijfjaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wendy, ik gebruik Canva om infographics te maken, een mooie gratis online tool. Ik stel mezelf wel een aantal doelen (bijv. mijn 10e en laatste engelstalige boek in de serie over de Tien Geboden) moet uitkomen in 2023, anders gebeurt het niet :) Nadenken over bepaalde acties, betekent dat het vuurtje nog warm is! Jij ook veel zegen en inspiratie gewenst in het nieuwe jaar.

      Verwijderen
  2. Ik kom je allereerst een mooi en gezegend 2023 wensen.
    Na bijna 5 jaar ben ik eind december gestopt met m'n blog, blijf wel lezen zo hier en daar, zeker hier. Dank je wel voor je blogs die regelmatig tot nadenken stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daniëlle, ik heb net je laatste blog post gelezen en daaronder gereageerd. Veel zegen in het komende jaar gewenst, hoe je je schrijverijen ook vorm gaat geven. En hopelijk blijf je mijn blog lezen!

      Verwijderen