maandag 14 maart 2011

Te gast bij Write Now

Deze week ben ik te gast bij Write Now, Karen Lange's blog. Ze heeft een leuk interview geplaatst en er een give-away aan vast geknoopt. Als engels lezen geen probleem voor je is, neem dan zeker een kijkje op haar blog, doe haar de groeten uit Nederland en meldt je aan voor de give-away! Weer een kans om een gratis exemplaar van Grace of Giving te winnen. Karen's blog is een parel temidden van de vele blogs over de schrijverij. Eenvoudig en zonder al te veel poespas schrijft ze met liefde over boeken, lezen en schrijven!

3 opmerkingen:

  1. Allereerst wat een mooie foto van jezelf zeg!

    Ik ben heel benieuwd wat de reacties op je boek dan zijn. Je geeft aan dat je van allerlei mensen reacties krijgt, ook van atheïsten. Schrijf je ze op of doe je er iets mee?

    Leuk om het interview te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Gerreke, ik vind het niet altijd eenvoudig om een leuke foto te vinden van mezelf...
    Reacties per e-mail of brieven bewaar ik wel (maar daar ben ik pas laat mee begonnen) en de reacties in gesprekken... tsja, die zou ik eigenlijk op moeten schrijven, dat vind ik wel een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Mar,

    Leuk interview weer!
    Voor 'ons' ook goed te volgen.

    Groet,
    Zie je snel!

    Marja

    BeantwoordenVerwijderen