dinsdag 19 september 2006

Sacred Sabbath nr. 1 in zoekmachines

Google en AOL laten 1e boek zien
Wellicht doet iedereen het wel eens: je naam googelen, zomaar voor de gein. Voor mij heeft googelen de laatste tijd een andere dimensie gekregen, ik verwacht daar mijn boek bovenaan de lijst te zien. Vorige week had ik ineens zo'n halleluja dag: 4 seconden na het intypen van Sacred Sabbath kreeg ik mijn boek (op de site van uitgever Tate Publishing) als eerste op het scherm, gevolgd door zo'n 1,2 miljoen andere sites die deze woorden bevatten. Hetzelfde overkwam me bij de zoekmachines van AOL en Ask Jeeves. Wow, dat vond ik toch wel heel gaaf! Natuurlijk besef ik dat deze zoekresultaten iedere seconde veranderen omdat ze afhankelijk zijn van wat er wereldwijd op het web gebeurt. Maar toch, even die euforie! De Almachtige weet waar ik mee bezig ben en Hij is het die success geeft. Al helpt het natuurlijk ook reuze als jullie allemaal een exemplaar zouden bestellen.
Het internet is zo'n gigantisch grote informatiebundel. Hoe krijg je het voor elkaar om daar uit te springen, om aandacht te krijgen? Ik stel mezelf die vraag steeds weer.
Nu werd ik echter weer eens stil gezet bij de eerste Psalm (ook nr. 1) waarin zo'n mooie belofte staat voor degenen die God zoeken en gehoorzamen: alles wat hij onderneemt zal lukken! Nou, dat is inderdaad een halleluja waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten